Denise Rudberg

i 2 dagar har jag mest njutit av att vara hemma, suttit i min kära gungstol och läst.. med en varm kopp te och filt eller täcke som värmer mej! "o.s.a" är en kärlekshistoria i ordes verkliga bemärkelse med inslag av glädje och sorg. En sån bok man bara måste läsa i bland, ett bevis på att kärlek finns och övervinner allt i denna hemska värd! det är andra boken av Denise Rudberg som jag läser nu i vinter, en första var "Jenny S". Den handlar mer om att man kan gå vidare efter en brytning och kan få ett underbart liv! Det är mycket glädje invävt i böckerna, man mår bra av att läsa dem, även om det finns sorg så väger glädjen upp. Och som vanligt med en bra bok tar de slut alldeles för fort..
Så jag hoppas att jag kommer över andra böcker av Denise snart, jag tänker läsa "Vänninan" , "Storlek 37" och "Matilde" så fort jag kan! =)



   


Kommentarer
Postat av: Jenny G

Jag har ocksåläst "Jenny S". Jag tycker den är super! =)

Postat av: friends with benefits

Ja visst är den! har du några tips på böcker får du gärna säga till!

2007-01-30 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback