gula citroner små

"Små citroner gula" kändes först jobbigt att säga, jag ville vända på det och säga "Små gula citroner" men jag antar att jag inte är ensam i att tycka detta. Men när jag accepterade att det var namnet så tyckte jag om det.. Kajsa Ingemarsson som har skrivit boken har gjort ett bra jobb!  
Boken handlar om Agnes och hennes liv som inflyttad till Stockholm. Boken är lättläst med både glade och deppiga stunder. En typisk tjejbok, huvudpersonen befinner sej någonstans mellan 25-30. Hon stöter på alldagliga problem som vi alla ha känt av mer eller mindre.
Streckläs denna under en regnig vinterdag med en kopp vart te, skorpor och marmelad!

gula citroner små

Kommentarer
Postat av: bokmalen

Schysst blogg! Tjejbok söker recensent!
http://boktipsetnu.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback