Underbar och älskad av alla, Martina Haag

Har precis läst klart "Underbar och älskad (och på jobbet går det också bra)" av Martina Haag. Det är andra boken jag läser av henne, men egentligen den enda som jag kan ge ett omdöme om, eftersom jag låg nerbäddad efter en stor knäoperation med allt vad det innebär av smärtstillande när jag läste första boken.. Jag har hört så himla mycket possitivt om Martinas böcker, men det vette sjutton.. Alltså, de är mycket lättlästa, och visst är de bitvis underhållande.. Men det är inget som jag har fastnat så mycket för. Men de är om inte annat snygga att ha i bokhyllan! och bara det kan det ju vara värt =) har du inget mer intressant att läsa så går Martina Haags böcker an!

underbar och älskad av alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback