Intressant dag..

Jag tog med min mor på en utflykt idag, vi var till Wij Trädgårdar i Ockelbo. Väldigt lugnt och skönt, det är det största intrycket jag fick.. Självklart var det jättefint och mysigt med. Trevligt att göra nått ordentligt med mamma.. Vi gjorde några stopp på vår road-tripp, Garnfabriken i Kilafors, fick med mej alldeles för mycket garn.. Fick för mej att lära mej sticka, skulle sticka en randig sjal, men den blev enfärgad, för jag ångrade mej och ville ha  en hel vit ist.. och om man säger att jag shoppade 6 nystan, för det var vad butiksbiträderna(proffsen) trodde det behövdes.. Nu är den nästan klar sjalen, och jag har inte äns använt ett av mina 6 st nystan.. blir många sjalar! Vidare blev det lite små stopp.. Men inget av intresse! Nu ska jag sticka vidare.. Jag och gamla tanterna..
Skogens Trädgård 2

några favoriter Honungsrosor, vattenkonst och stenväggar. Bilder från hemsidan
www.wij.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback